Ahad, 1 Ogos 2010

Warkah kehidupan ku (1/08/2010)


"Nasi sudah menjadi bubur, lau ia jadi bubur jangan dibuang tapi di makan jua untuk di jadikan pengajaran"
terasa sedih mamaku cakap catu, semua happen macam matu saja, baru selepas aku putus, aku luahkan arah mamaku, ane barutah ku berani pasal aku nda pernah mcmane,mamaku cakap ada tu jodohmu yang terbaik, mama selalu mendoakan ko dapat lelaki yang baik, bertanggungjawap, setia, jujur, dan boleh memimpin ko dimasa akan datang, bnrnya kan tenangisku pa yang semua mamaku ckp, mamaku tanya g, ko napa sedih bnr ane, byk lagi lelaki baik diluar sana, kataku nda papa iatah ganya kali pasal kena putuskan ane kali, p biarkan saja ma, aku redha dan berserah kepada Allah pasal ia saja to kesakitan yang ku alami masa ne..

*Yang Penting masa ne aku sayangkan kita Ma*

*Kepada semua kwn2 yang sentiasa berada dibelakangku, terima kasih semuanya terutama sekali ti2t (adiku tersyg) banyak menyedarkan aku, byk memberikan aku kesedaran dan kekuatan, dan juga byk memberikan aku teguran*

*0112*




Tiada ulasan:

Catat Ulasan