Selasa, 3 Ogos 2010

Luahan Yang Membuatkan Diriku Menangis

*Thnx semua kawan-kawan rapatku yang banyak memberikan ku kekuatan, yang banyak memberikan aku nasihat, aku kan kanang kamu sampai bila-bila, mudah-mudahan kamu beroleh Rahmat amin,amin,amin..

*Malam ane aku tenangis lagi, mungkin disebabkan tekanang my past, Itz rely hurt, itz rely make me down, p sedaya upaya menangis sepuasnya dan melapaskannya malam ane, kerana ada lagi perjuangan yang perlu aku selesaikan..perjuangan untuk masa depan ku dan masa depan keluargaku sendiri..

*Mungkin aku dikatakan naif @ terlalu sayang pada seseorang namun, semua kenangan yang pernah ku berikan itu adalah ikhlas daripada diriku, mungkin pasal atu kali aku tenangis..kawan-kawan menasihatkan aku jangan putus asa rosmah, jangan mengalah, mesti bangkit dengan semangat baru!mesti!what s past, past..

*Pecaya dan yakin 1 perkara saja, apa yang aku hilang hari ane, akan Allah gantikan dengan sesuatu yang lebih baik dan terbaik untuk diriku..

*Masa saja yang mampu mengubati semuanya..YA ALLAH BERIKAN AKU KEKUATAN, BERIKAN AKU KETABAHAN, BERIKAN AKU SEMANGAT, JANGAN BIARKAN AKU JATUH HANYA KERANA KENANGAN DAN SEJARAH HITAMKU YA ALLAH...AKU BERMOHON KEPADAMU YA ALLAH, BANTULAH AKU MULAKAN HIDUP BARUKU..AMIN,AMIN,AMIN YA RABALLALALIM..

*Percaya Pada Diri Sendiri Rosmah!Mesti yakin!Kuatkan Semangat..Trust Me, Ko Boleh Hadapai Semua Ane!

*0112*Rosmah*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan