Isnin, 2 Ogos 2010

Bermula Sekolah Hari ini 02/08/2010

Alhamdulilah, hari ini semua berjalan dengan lancar, p i'm happy sal dapat jmp kwn2 smp MLY, semua mcm biasa, hari ini juga banyak dah kaja dibagi, terutama sekali tah puan suraya, n hari ini juga aku sama ali jmp penyelia kami iaitu Doktor Yahya, mula2 takt ku plg p upanya baik~~doktor yahya mendangani kami mengedit tajuk tesis kami,pertama sekali aku plg di editnya iaitu tajuk ku, "PELAKSANAAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN KEMAHIRAN LISAN BERDASARKAN ASPEK BAHAN &TEKNIK PENGAJARAN" c ali tajuknya: "PENGGUNAAN ABM DALAM PENGAJARAN & PEMBELAJARAN BM DI SEKOLAH MENENGAH"

p yang mahalnya hari kamis kami mesti siapkan proposal

*katanya: "saya dah pikirkan tajuk kamu, siapkan awal proposal itu, lagi cepat lagi bagus dan minggu depan strt buat bab1"

*Pisan~~~~~~~~~~p nda palah cepat siap senang hati*

*kepada Semua SMP MLY tne berjuang berhabis2an semester ane, aku tau tne boleh buat!!caiyo!caiyo!kuatkan semangat!*

*walau apa pun masalah yang mendatang, aku tau kamu semua tabah menghadapainya*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan