Ahad, 8 Ogos 2010

Kekuatan Dalam Diriku

Kekuatan ku adalah semangatku, kekuatan ku adalah dalam diriku, kekuatan ku adalah ketabahanku, kekuatan ku adalah masa depanku, manakala kekuatan ku adalah keluargaku, aku akan buktikan kepada ibu bapaku dan kepada diriku sendiri bahawa aku boleh melakukan semua ini dengan hati yang tabah, dengan hati yang kuat, dengan semangat yang tidak mudah mengalah, aku akan hadapi semua ini dengan berbantukan pertolongan ALLAH. Tiap masa, tiap saat, tiap detik, tiap minit aku mengingatimu YA ALLAH..ampuniku YA ALLAH kerana selama ini aku melupakan mu. Ampuniku YA ALLAH jika selama ini aku tidak mengindahkan suruhanmu, ampuni ku YA ALLAH jika selama ini aku melakukan segala laranganmu, ampuni ku YA ALLAH jika selama ini aku lalai dengan tanggungjawapku KEPADA DIRIMU..

BANTULAH AKU YA ALLAH UNTUK BERHADAPAN DENGAN DUGAAN YANG TELAH ENGAKU BERIKAN KEPADA DIRIKU, AKU PERCAYA SEGALA KESAKITAN YANG KEALAMI PADA MASA INI AKAN HILANG PERLAHAN-LAHAN, AKU PERCAYA PADAMU YA ALLAH ENGAKAU AKAN BANTU AKU UNTUK MELALUI SAAT-SAAT INI DENGAN KEKUATAN DAN KETABAHAN..


AMIN,AMIN,AMIN YA RABBALALAMIN....

*0112*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan