Ahad, 20 Mac 2011

Spentime Berabish sama Rahman Bolkini


Ingin sekali lagi meluahkan pat blog kesayangan cRosmah ane, iaitu Blog Dairi kehidupannya..='))

Selama 3 hari berturut2 kami spentime sama2 iaitu hari jumaat, sabtu dan hari ahad..(18/03, 19/03, dan 20/03) hari2 ane penuh dengan kenangan..

Yang Terbaru, iaitu kelmarin (20/03), BoyFrenzQu Bawa aku ke Pantai Tungku..Wah! Ramai Orang berbish..cuti sekolahtah bnr..ehehe..n BoyfrenzQu kan bawa men kereta damit aa..apakh namanya..cynn juaa aa..nda tauu...alum pernah mencuba..antah tinggal dalam gua kali aku nee..ahaha! kan sayang?kan?

Tapi sayangnyaa~~~nda jadiii~~pasal batah nunggu..luan2 bah ORANG BRUNEI ANEEE~~nda sabar2 kan bemain, kan mau batah2 beli plg aa..kan sayang?nah!nda plg jadiii~~cynnn BoyfrenzzQu..sabar saja alum rezeki..kan sayang??

Selain atu juaaa..kami menikmati suasana di pantai..siuk lah..ehehe..selapas atuuu kami jalan2 g..makan apa..pastu hujannn melandaaa~~

Bersyukur pada Allah kerana diberikan kesempatan mcmane..terasa bnr sudah kenal lama cRahman Bolkini ane..kan sayang?kan??


p/s: I'm Happy sayang! Thnx sal buat me happy..Tapi kan ingat kan apa2 hal tne sederhana saja sayang aa..apa saja yang syg buat secara sederhana pun me sudah Happy..='))

I Love Rahman Bolkini Wif All My Heart!



1 ulasan:

  1. Lenkz!! haha, keta ATV namanya tu, siuk tu main!! lastym ku belumba sama cintaku, siukkk brabissss!:p nanti if ada chance u cuba k, bawa cintamu belumba:p hahahah:p tapi inda tia romantik eh if ali2 keta. satu keta saja (2 urg) baru best! haha

    BalasPadam