Sabtu, 26 Mac 2011

BfQu Bz dengan Kaja Di Temburong..

Pada Hari Rabu, Rahman Bolkini Bz dengan kaja, Ia ketemburong, 3 hari Qu nda dengar Suaranya, Rely Mish HIm soo much!! Tapi aku fhm boyfrezn Qu mencari rezeki yang halal..cynn..nda papa syg, me fhmm..Thnx sayang sal bawa bantal bunga me ketemburong juaa..thnx juaa sal telefun me dari sana..=')

Semasa ketiada Boyfrenz Qu, selalu Qu ingtkan iaa..makan kah ia sudah? cana ia dsana? sihat kah ia? cynnn..p nda papa..aku tau boyfrenz Qu kan sentiasa ingtkan aku..kan sayang?kan? =) aku pecaya ia kan sentiasa ingtkan aku..walaupun kami jauh...thnx soo muchh sayang!! sThnx sal gve me a new Life Yang Bererti..=))

Akan Ku Hargai semuanya Dari awal sampai seterusnya..Yang Hanya Qu mampu ucapkan iaitu BERSYUKUR PADA ALLAH...MENEMUKAN DIRIMU DENGAN DIRIQU...

I LOVE AWANG ABDUL RAHMAN BOLKINI SOO MUCH!! 1006..










Tiada ulasan:

Catat Ulasan