Rabu, 12 Januari 2011

2011 adalah Tahun kebahagiaan kuu

Pada tahun 2011 adalah tahun yang penuh gembir dan penuh dengan kebahagiaan insyallah, mudah2an diri ini akan lebih cemerlang lagi..amin,amin, amin..memandangkan pada tahun ini adalah tahun akhir bagi diriku di UBD..diri ku bersama rakan-rakan hendak bercadang mahu menyambung pelajaran kepada peringkat yang lebih tinggi iaitu MASTER..insyallah..

insyallah saya mahu menyambung pelajaran saya kepada MASTER di luar negeri..i hope diri ane dapat..amin,amin,amin..tidak mengharap tapi banyakkan berdoa saja..

ini adalah peluang yang paling baik untuk saya memperbaiki diri dan berjaya di dalam pelajaran saya untuk memberikan kebahagiaan kepada keluarga saya...begitu juga dengan masa depan saya..

Mama, babah jangantah ingau titin kan bagi kamu bahagia dan senang..tne hanya mesti bersabar, tabah, tawakal dan berdoa k..doakan titin dapat ambil MASTER..AMIN~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan