Jumaat, 2 Julai 2010

Pada 3/07/2010 Sabtu



Pada hari ini aku ingin memulakan hari ku dengan senyuman,untuk mengahadapi hari-hari yang mendatang, di mana aku akan memulakan hidup baru bersama dengan kehidupan ku yang sederhana ini. Pada cuti 3 bln ane, mcm-mcm hal telah berlaku, dan mcm-mcm hal telah ku lalui, semuanya menjadikan aku matang dalam menhadapi kehidupan ku. Semua yang berlaku menjadi pengajaran arh diriku. Terima kasih kerana mematangkan aku Allah..

Renungan Bersama:

Bila Allah mempercepatkan doa kamu, itu bermakna dia amat menyayangi dirimu,
Bila dia melambatkan memakbulkan doa kamu itu bermakna ia hanya memberikan ujian pada dirimu,
Bila dia tidak memakbulkan doa kamu, dia mempunyai rancangan yang lebih baik untuk dirimu,
Maka dengan ini janganlah kita bersangka buruk kepada Allah dalam apa jua kaedaaan sekali pun kerana kasih sayang Allah mendahului kemurkaanya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan